Garancia/Licenc Csere

Garancia/Licenc Csere Protokoll

Amennyiben problémába ütközik aktiváláskor az alábbi lépéseket kell megtennie:

1, Aktiválás:

Ha a Licenc megadását követően hibaüzenet fogadja, és megvan győződve arról, hogy az aktuális számítógép kapcsolódik a Microsoft szervereihez, meg kell próbálni a telefonos aktiválást. (A Használt szoftverlicencek esetében ez előfordul.)

2, Ha az Aktiválás nem sikerül

Vegye fel velünk a kapcsolatot a postmaster@szoftverkulcs.hu email címen.

Az Email üzenet tárgya a következő legyen:

Rendelés szám: (Saját Rendelés Száma) Dátum: (Vásárlás Dátuma.)

Email üzenetében fogalmazza meg a pontos hibát, és mellékeljen képernyőmentést a hibáról.

FONTOS! 

A képernyőmentéseknek a következő információkat kell tartalmaznia:

– A Szoftver névjegye (Office esetében.)

– A Rendszer névjegye (Windows esetében.)

– A Hibának jól láthatónak kell lennie

– A jól beírt Licencről kell képernyőmentést készíteni, és az utána megjelenő közvetlen     hibaüzenetről, beleértve a hibakódot is.

Ha minden információt helyesen adott meg, azzal munkánkat könnyíti meg!

Amennyiben hiányosak az információk, felvesszük Önnel a kapcsolatot az adatok pontos egyeztetése érdekében.

A megfelelően beérkezett információk alapján megkezdjük a Licenc(ek) kivizsgálást, melyek 1-3 munkanapot is igénybe vehetnek.

3, Elbírálás/Csere Licenc

Amennyiben, a Licenc kivizsgálását illetően megállapítjuk,
hogy a Szoftver Licenc hibás/nem működik megfelelően,
úgy a tájékoztatást követő 24 órán belül biztosítjuk az Ön számára a csere licencet.

Minden más esetben segítünk a hiba elhárításán.

4, Visszafizetés

A Jogszabályi előírások értelmében,  letölthető szoftvertermékekre nem vonatkozik csere illetve elállási jog.B

FONTOS!

Amennyiben nem támasztja alá, a termékkel kapcsolatos problémáját, valamint leveleinkre (előzetes bejelentés nélkül) 2 napon belül nem válaszol, úgy a termék állapotát és működését hibátlannak tekintjük.